7 Temmuz 2012 Cumartesi

Ninja Ben 10 Oyunu






Sevilen çizgi film karakterlerden biri olan Ben 10 ninjaları yok etmek için onlar gibi giyinip onlar gibi dövüşüyor. Elindeki keskin kılıcı ile ona saldıracak olan bütün düşmanları yok etmeye çalışan Ben 10 e katılmaya ne dersiniz? Cesur Ben 10 karşındaki düşmanları yok ederken kullandığı kılıcı çok iyi kullanıyor fakat sizin yönlendirmeleriniz olmaz ise düşmanları ona daha rahat saldırırlar. Ben 10 kontrollerini sağlarken ninja gibi hareket edeceği için çok yükseğe zıplayabiliyor. Buda onun savunma yaparken kullanacağı bir yöntem olacaktır çünkü düşmanı ben 10 kadar yukarıya çıkamayacaktır. Oyunda düşmanlarınız her bölümde daha güçlü bir şekilde karşınıza gelecek. Bu da sizin her bölümde daha farklı dövüş hareketleri geliştirmenizi sağlayacaktır. Hızlı olacak ve gücünüz ile bütün düşmanlarınızı Ben 10 ile beraber yok edeceğiniz oyunda karakterinizi hareket ettirmek için yön tuşlarını kullanacaksınız. Kılıcı ile saldırı yapmasını ve yumruk gibi çeşitli zarar verecek hareketleri karakterinize yaptırmak için de ASD tuşlarını kullanacaksınız. Oyun yüklendikten sonra Play butonuna basarak oyuna başlayabilirsiniz. İyi eğlenceler dileriz..





Ninja Ben 10 Oyunu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder